Friday, June 10, 2011

Wedding Oh Wedding..


Musim cuti skolah datang lagi walaupun shino da agak lambat nak cakap camtu... Susah nak online... huhu... Shino just nak cakap je, cuti skolah kali ni la paling banyak shino dapat surat jemputan kawin...shino ni plak, ble nk kawen?huhu...yuna...bile kita nak kawen ni?aiseh...

Shino nk minta maap ler ade jemputan yang shino tak dapat hadirkan diri...sebabnye, tak sempat da..rumah shino pun ade wat kenduri kawen gak...bukan shino yang kawen..kakak sulong shino yang kawen...shino, lambat lagi kt..

Tahniah kepada kakak shino, Suzilawati n suaminye...lupe name sebenar...shino panggil abang zam...majlis kat rumah shino da lepas...esok, majlis kat rumah pengantin lelaki plak...so, esok shino berangkat ke pekan, pahang...

Tahniah juga kat kakak no 2 shino sebab baru je selesai majlis pinangan...lepas ni, turn shino plak...hehe...nak gi pinang yuna ni...tunggu yea yuna...tapi sebelum tu, shino kena la dapatkan keje dulu...13/6 ni shino ade interview kt penang...14/6 kt KL...mintak2 la kali ni sangkut...

Wahai kawan2 blogger shino sekalian...coakan shino ek...harap2 shino dapat la keje ni...

p/s: Kena sentiasa bersedia untuk interview...

4 comments:

Ayeem Jemain said...

wah kemain tak sabo lg ko nak kawen. haha. goodluck bro! mintak2 sangkut la yg kat penang tu. leh dating tetiap hari. hehe

Shino said...

haha...agk la...amin..mintk sgkt la..xde la dlm niat ak nk dating tiap2 hari...hehe...

Robot | Sakti said...

goodluck gop din.
semoga berjaya.

:)

Shino said...

tq taiko2 skalian...hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...