Thursday, November 4, 2010

Business internet.








Kalau mahu berjinak2 dlm bisnes on9 ni, agak2 apa yg menarik utk dikomersialkan?!

5 comments:

Shino said...

Ape y menarik utk di komersialkan ek...emm...ape ek...klu ikut trend blogger skg ni, kbyknnye diorg komersialkn brgn wanita...cm tudung, accessories wanita la...2 pada pndgn shino la...klu kite(shino n yoona) nk wt bisnes internet ni, klu nk jual tudung gk, ok jgk...tp byk saingnnye la...klu nk cari bnda bru plak, tkut penerimaannye plak nti x mmbrangsgkn...so, shino rse, accessories wanita, ok utk di komersialkn...prmntaan tggi di pasaran...:)

Yoona said...

x rase ke tudung, shawl tu dah byk di pasaran on9 ni. huhu. lau bleh, nak samtim len dr yg len. tp menjadi idaman org ramai. br dpt jual. hmmm. pikir2 lagi. skg ni, org exm. xmmpu nak mikir bnda len. serah pada awak je ye. hehe.

MrShah53 said...

komersialkan smuanya..sebab internet ni medium yang terbaik, paling canggih, cepat, tepat, jimat, n so on..kalo ade bisnes ketupat skali pn, pengusaha boleh jadi jutawan dengan adanya internet. x salah jual barangan yang telah ada..cuma kne ada kelainan dari segi promosi..luaskan pasaran dengan mnyertai pelbagai forum, blog, dsb..kalau barangan yang baru, juga x salah..malah boleh jadi satu bonus buat kita pabila tidak banyak saingan..

~~su manje~~~ said...

hello my friend...
i can"t see my link at here..
your link in my blog roll..please add my link here...thanks

Unknown said...

p/s=jemput join Giveaway yong ek

http://www.alinacshoppe.com/2010/11/giveawayalinac-membership.html

AliDropship is the best solution for drop shipping